Vandaag is het al 35 jaar geleden dat ik met mijn toenmalige vriendin in Londen naar “Return to the forbidden planet” ben gaan kijken, wellicht mijn beste theaterervaring ever…
Lees verder “35 jaar geleden: “Return to the forbidden planet””Tag: Bob Carlton
55 jaar geleden: Arsenal-Anderlecht 3-0
Het is al 55 jaar geleden dat ANDERLECHT de finale van de Europese beker voor Jaarbeurssteden (voorloper UEFA Cup) verloor tegen Arsenal. Anderlecht had een week eerder thuis met 3-1 gewonnen van de Engelsen, maar Trappeniers, Heylens, Velkeneers, Kialunda, Martens, Nordahl, Desanghere, Puis, Devrindt, Van Himst en Mulder verliezen in Londen met 3-0. Ik weet niet of bij Arsenal Sammy Nelson (foto) aan de aftrap stond, maar een jaar later heb ik een week samen met deze Arsenal-international onder één dak doorgebracht.
Lees verder “55 jaar geleden: Arsenal-Anderlecht 3-0”
