Tien jaar geleden: klimmen in de sneeuw op de Galibier

Tien jaar geleden: klimmen in de sneeuw op de Galibier

Traditiegetrouw ging de burgemeester van Temse, Luc De Ryck, ieder jaar op fietsvakantie in Frankrijk. Tien jaar geleden viel dit echter fiks tegen: “Winter in de zomer in de Franse Alpen” kopte hij in zijn toenmalige rubriek “Rechtstreekse lijn met de burgemeester”.

Lees verder “Tien jaar geleden: klimmen in de sneeuw op de Galibier”