Vijftig jaar geleden: “A night on the town” (Rod Stewart)

Vijftig jaar geleden: “A night on the town” (Rod Stewart)

Een halve eeuw geleden werd “A night on the town” uitgebracht, waarbij ik me de vraag stelde: zal Rod Stewart na drie “Pictures” nu ook x-aantal “Atlantic Crossings” maken? Bovendien werden vooral zijn televisie-optredens “gevaarlijk commercieel” zodat ik enigszins met deze elpee verlegen zat. Het gekreun van nieuw liefje Britt Ekland op “Tonight’s the night” vond ik ronduit misselijk en zelfs de beste nummers als “Big Bayou” en “Wild side of life” bleven onder de (weliswaar hoge) doorsnee Stewart-maat.

Lees verder “Vijftig jaar geleden: “A night on the town” (Rod Stewart)”