De Rossiniaanse deugnieterijen van de Duitse (ex-DDR) Sonja Borowski-Tudor komen op de CD van de Elisabethwedstrijd 1992 niet goed tot uiting. Zij moet het duidelijk hebben van haar mimiek. Dat geldt plusminus ook voor Catherine Vandevelde, alhoewel daar de gimmick niet echt iets afdoet aan de kwaliteit van de opname. Toch blijft de verstaanbaarheid een discussiepunt. Zo mocht Sonja Borowski-Tudor die in de opera-aria reeds blijk had gegeven van een slechte dictie (volgens haar zingt Dalila: “Mon kuur s’ouvre à ta wa”) in de liedsessie van de Elisabethwedstrijd een volledig programma in haar moedertaal afwerken!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.